Рус Укр

Курс Бізнес-аналітика у Дніпрі

Basic level
4.9

alarm-clock занять

spiral-calendar занятий в неделю

rocket старт

За тиждень записалося

Залишилося

Стань бізнес аналітиком в IT!

Бізнес-аналітик — нова, але багатогранна професія. Обсяг і специфіка обов'язків бізнес-аналітика можуть відрізнятися в залежності від потреб тієї чи іншої компанії. Курс дозволить вивчити набір методик, спрямованих на розуміння структури і особливостей компанії клієнта, а також визначення її потреб і вироблення варіантів вирішення завдання.

Цілі курсу

  • Зрозуміти цілі, завдання та особливості роботи бізнес-аналітика на різних етапах IТ-проекту
  • Навчитися техніці управління вимогами
  • Навчитися працювати з популярними інструментами бізнес-аналізу
  • Вивчити техніки виявлення, уявлення і документування вимог
woman-technologist

Цей курс також доступний в форматі дистанційного навчання.

grinning-face

basic
level

Курс розрахований на студентів технічних і економічних спеціальностей, проджект-менеджерів, продакт-менеджерів, аналітиків, аккаунт-менеджерів.

Курс Бізнес аналітика не потребує ніяких спеціальних знань і навичок, досить мати рівень впевненого користувача ПК.

Вивчаємо такі технології

  • balsamiq

    balsamiq

  • Swimlane

    Swimlane

  • UML

    UML

  • BPMN

    BPMN

  • lucidchart

    lucidchart

  • Confluence

    Confluence

  • jira

    jira

Програма курсу
Бізнес-аналітика

alarm-clock 20 занять занять
  • Привіт, я — бізнес-аналітик!
    • Вступ
    • Хто такий Бізнес-аналітик (БА)?
    • Роль БА в IТ
    • Завдання БА в IТ
  • Методології розробки ПО
    • Життєвий цикл розробки ПЗ (SDLC)
    • Лінійні методології
    • Гнучкі методології (Agile)
    • SCRUM
    • Роль БА у методологіях розробки
  • Вимоги
    • Поняття вимоги. Види
    • Процес розробки вимог
    • Планування БА активностей
    • Практика
  • Виявлення вимог
    • Поняття стейкхолдерів. Знайомство зі стейкхолдерами.
    • Аналіз стейкхолдерів
    • Процес виявлення вимог: цілі, завдання
    • Аналіз документації
    • Аналіз ринку і конкурентів
    • Анкетування
    • Мозковий штурм
    • Інтерв'ю
    • Спостереження
    • Requirements workshops
    • Аналіз даних
    • Аналіз бізнес-процесів
    • Демонстрація інтерв'ю
  • Обробка результатів досліджень
    • Групи користувачів
    • Персонажі
    • Бази фактів і діаграми близькості
    • Початкова декомпозиція функціональності
  • Практика інтерв'ю
  • Опис функціональності
    • Опис функціональних вимог
    • Use cases
    • Практика use cases
    • User stories
    • Практика user stories
  • Моделювання та UML
    • Swimlane diagrams
    • Види UML діаграм
    • Activity diagram
    • Sequence diagram
    • Практика Sequence diagram
  • BPMN
    • Елементи BPMN-діаграм
    • Практика BPMN
  • Прототипування
    • Техніка прототипування
    • Види прототипів
    • Роль БА при створенні прототипу
    • Практика прототипування
  • Оцінка рішень
    • Юзабіліті-тестування
    • Фокус-групи
    • Інші види тестування рішень
    • Оцінка інтерфейсів по евристикам
  • Види документів
    • Види документів, що створює БА
    • Специфікація (SRS)
    • Демонстрація прикладів документів
  • Управління вимогами
    • MVP
    • Практика MVP
    • Roadmap
    • Impact map
    • Оцінка завдань з розробки
    • Практика оцінки завдань
    • Трасіруємість вимог
    • Управління змінами
    • Практика управління змінами
  • Управління беклогом
    • Product Backlog (PBL)
    • Definition of Ready, definition of done
    • Ієрархії беклогов
    • Техніки пріоритетності
    • Практика пріоритетності
  • Основи роботи з JIRA і Confluence
  • Взаємодія БА зі стейкхолдерами
    • Взаємодія БА з командою розробки
    • User Acceptance Testing
    • Оцінка рішень після впровадження
    • Управління БА ризиками
    • Оцінка завдань аналітика
  • Компетенції і розвиток БА
    • Ефективність БА
    • Компетенції БА
    • Навички презентації
    • Сертифікація і розвиток БА
    • Підведення підсумків
  • Презентація підсумкових проектів

В кінці курсу виконується дипломний проект.

Бонуси курсу

  • Всі студенти курсу пройдуть тренінг по проходженню співбесіди та складанню резюме з нашим HR-фахівцем
  • Тестова співбесіда з технічним фахівцем
  • Спеціально зняті додаткові відеоматеріали
  • Всі Студенти цього курсу можуть відвідувати заняття з технічної англійської мови

Додайте навички в резюме

  • Розуміння життєвого циклу програмного забезпечення

  • Володіння методологіями Agile (Scrum, Kanban), Waterfall

  • Розуміння Project Tech Stack (F/E, B/E, B/O, Mobile)

  • Виявлення і пріоритезація вимог

  • Створення функціональних/нефункціональних вимог

  • Робота з Use Case, User Story, Swimlane, UML, BPMN, Wireframes, створення інтерактивних прототипів

  • Ведення Presale діяльності (RFI/ROI/RFP/RFT/RFQ)

  • Робота з Concept Vision & Scope, BRD, Tech Task, SRS

Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel

  • man-raising-hand
    Групи по 14 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
  • nerd-face
    Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
  • briefcase
    Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
  • speech-balloon
    Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання - своєчасне рішення.
  • videocassette
    Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
  • hammer
    Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
  • rocket
    Працевлаштування

    Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?

  • clipboard

    Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи

  • books

    Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку

  • smiling-face-with-sunglasses

    Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців

  • globe-with-meridians

    Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній

  • direct-hit

    Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)

Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу

Татьяна Тарасова
Татьяна Тарасова
Мощнейший преподаватель Герман. С ним курс был лёгкий и доступный, хотя некоторые темы были достаточно тяжёлыми. Всегда на связи и помогал. Достойный учитель! Моё мнение - было несправедливо под конец курса (за 2 недели до окончания) менять условия системы оценивания домашних заданий.
Наталья Бабаева
Наталья Бабаева
Цель получить дополнительные знания и получить ответы на профессиональные вопросы при прохождении курса бизнес-анализа в в IT школе Hillel были более чем достигнуты! Огромное спасибо за организацию уютного, комфортного учебного процесса директору школы Ираклию, администратору Валерию за ответственность, приветливость и оперативность! Наш основной преподаватель Андрей Карплюк расширил горизонты в знаниях инструментов, методик и особенности разработки требований к программному продукту, было очень интересно, с чувством юмора, на вопросы были получены исчерпывающие ответы! Также очень понравилась работа с Сергеем Семёновым , очень насыщенные и динамичные лекции, быстрая проверка домашек и советы по доработке, я очень довольна! Эффективность обучения и демократичность в школе совершенно прекрасно уживаются! Отдельное спасибо за помощь, оперативность и отзывчивость HR менеджеру школы Александре.
Ксения Продан
Ксения Продан
Очень качественно организован сам процесс обучения. Все нюансы и вопросы возникшие в процессе решались максимально быстро, при этом подход администратора и всех сотрудников давал ясно понять, что школа выбрана правильно. Атмосфера такая, что хочется вернутся. Сам курс наполнен и подан отлично. Информация подается очень структурировано и понятно (не смотря на ее огромное количество в короткие сроки). Общее резюме: я получила то за чем пришла.
Алексей Кушнир
Алексей Кушнир
Отличный курс, деньги инвестированы не зря. Многое узнал, получил пищу для ума, теперь знаю где нужно заполнять пробелы. Спасибо Андрею, за овтеты на тысячу вопросов в которых были сомнения. Единственно что смущало, это то что домашки можно перездавать по 2 раза и то что за многие домашки ставился максимальный бал. Думаю интереснее было бы если оценки не завышались, а 100 баллов ставилось только за действительно превосходные домашки. В целом рекомендую.
Сергій Матвєєв
Сергій Матвєєв
В целом все понравилось. Достаточно информации и заданий для понимания роли, инструментов и целей для дальнейшей работы аналитиком на проекте.
Роман Соломонюк
Роман Соломонюк
Курс цікавий для структурування знань тим, хто цікавиться професією. Багато практичних завдань. Зрозуміло, що на базовому рівні. Для заглиблення в тему бажано пройти всі додаткові матеріали, які надають викладачі. Було б добре побачити якийсь "презентаційний проєкт", де було б зібрані всі елементи "якісного документу", який формує бізнес-аналітик.
Екатерина Колесниченко
Екатерина Колесниченко
Курс к сожалению просматривала только по записям, так как уже работаю бизнес аналитиком и привалил проект, и все же...) Мне понравилось изложение материала, подчерпнула много нового. Очень приятно что мне пошли на встречу когда не смогла посещать курсы. Очень крутая команда) Большое спасибо!
Алина Дригайло
Алина Дригайло
Хочу поблагодарить школу и преподавателя за информативный и емкий курс, а также за быструю обратную связь на протяжении всего обучения. Герману удалось заинтересовать направлением бизнес анализа, благодаря чему получила работу о которой давно мечтала.
Екатерина Андрущенко
Екатерина Андрущенко
Курс крутой, материал преподносился доходчиво. Уже посередине курса удалось получить работу благодаря курсу и в частности преподавателю - он всегда помогал если нужно было. Темы, которые освещались действительно нужны, не было такого что материал устарел. Единственное что можно добавить - это чуть больше практических кейсов, а так всё отлично)
Анастасия Шевченко
Анастасия Шевченко
Могу оставить только самые лучшие отзывы об обучении и преподавании. Герман - отличный преподаватель, который погрузил нас в теорию и давал классные практические задания. Платформа, на которой проходило обучение, удобна и проста в пользовании. Если вы еще думаете какую школу выбрать, то никаких соменений - это HIllel :)
Сергей Екимов
Сергей Екимов
Все отлично, по делу, с практикой! Преподователь на высоте! Советую и буду советовать школу и курс
Анастасия Лось
Анастасия Лось
Воспользуюсь подходом Андрея, о котором он рассказал нам на одной из лекций: “Не согласен - критикуй, критикуешь - предлагай..”. Постараюсь сделать свой отзыв максимально полезным, предлагая идеи для апгрейда некоторых моментов. Очень надеюсь, что он будет воспринят также положительно, как и фидбек о знаменитом кондиционере :) Лекции Лекция в офисе и информация о той же лекции в кабинете LMS практически не отличались. Хотелось бы знать, что ты приезжаешь в школу для того, чтобы получить то, что не смогут дать тебе просто записи лекций, а разница между ними едва ли была. Что я предлагаю добавить в курс, чтобы у студента все-таки была очевидная и понятная причина личного присутствия на занятиях (а не вопрос “зачем мне ехать, если там прочтут все то, что будет позже на слайдах и видео-записи?”): 1) discussion sessions: есть очень много техник у БА для сбора требований, которые можно было бы практиковать чуть ли не каждую лекцию для того, чтобы глубже их понимать и лучше коммуницировать друг с другом. Более того, это помогло бы быстрее и качественнее выстроить взаимодействие всех участников группы. На большинстве лекций у нас оставалось свободное время, то есть мы часто заканчивали раньше (на 10-40 минут!), поэтому можно было бы не просто уходить домой, а заниматься практикой. Это время также можно посвятить обсуждению домашних заданий, например. Всегда интересно узнать что делает твой одногруппник, на каком он этапе, с какими сложностями он сталкивается, где успешен и т.д. В общем, причин и вариантов для введения такой практики очень много 2) домашние задания: я бы немного изменила подход и давала домашние задания ДО лекции. Или разбивала домашнее задание на части и одну часть давала до лекции, вторую - уже после лекции. Это опять-таки даст возможность студентам попробовать разобраться самому, познакомиться с задачей, сформировать вопросы и во время лекции их задать, а не молча кивать со словами “Мне все понятно”, а потом, сталкиваясь с этим на практике, не понимать что вообще с этим делать 3) вопросы: если студенты не задают вопросы, значит, им непонятно. У человека хоть немного понимающего тему или столкнувшегося с этим на практике, не быть вопросов просто не может 4) проверка: я бы хотела, чтобы нас спрашивали о пройденном материале. Возможно, не каждую лекцию, может, блоками или смежными темами. Это помогло бы сразу отследить свои пробелы, выявить, что мне действительно было понятно, а что все-таки прошло мимо и я даже не запомнила это Я уверена, что студентов нужно больше вовлекать и поощрять любого рода коммуникации, давать им принимать участие в процессе обучения прямо в офисе, чтобы моментально работать с новой информацией и замечать свой прогресс, поскольку сухую лекцию по слайдам ты можешь посмотреть в LMS дома. Технические лекции Лекции, которые вел Сергей, были крайне сложными для восприятия. Не потому, что они были технические, а потому, что все время приходилось улавливать мысль преподавателя и как-то это все друг с другом связывать. Ты мог задать один вопрос, а получить ответ на совершенно другой. Учитывая, что мы не технические специалисты и для нас подобные темы итак сложные, то еще и напрягаться для того, чтобы понять взаимосвязь всех мыслей преподавателя и отыскать в них логические начало и конец, не хотелось. В данном случае не хватило четкого, логичного, структурированного, адаптированного изложения материала. Собеседование Это, пожалуй, самый непонятный для меня момент. Называть 20-минутный опрос по терминам “собеседованием” слишком амбициозно. По своему опыту могу сказать, что, к сожалению, с реальным интервью оно не сопоставимо и называть это “практикой” нечестно по отношению к студентам, которые будут думать, что так и проходят интервью. Все те вопросы, которые были заданы, может спрашивать наш преподаватель на лекциях для 5-минутного разогрева и повторения пройденного материала. Учитывая, что в адженду еще включен интродакшн обеих сторон, то на само собеседование остается максимум 20 минут, а еще хотелось бы получить подробный фидбек и иметь возможность задать вопросы. Обязательно доработайте этот момент - добавьте разбор кейсов, вопросы не на сухое определение терминов, а на понимание, расскажите кандидату как ему себя вести и какие вопросы стоит задавать на техническом собеседовании БА. Вот это будет полезно. Повторюсь, такое “собеседование” - это слишком легкая и банальная процедура, которую преподаватель мог бы проделывать каждую лекцию просто для повторения материала. Организационные моменты 1) дезинформация о преподавателях курса: когда я только искала курсы для себя, мне выпала реклама Hillel на ФБ, я сразу же перешла прочесть о занятиях для БА и оставила заявку. Среди преподавателей Андрея не было, там были указаны другие люди. Я ни в коем случае не хочу сказать, что я как-то расстроилась или осталась недовольна, но, возможно, у вас указана неправильная локация в таргете и вы перечисляете среди преподавателей Днепра тех, кто работает в других городах 2) отзывы: в начале я не читала отзывы о школе, решение было принято основываясь не на этом, но, когда я стала делать это сейчас, я увидела, что все только положительные. На некоторых независимых сайтах я нашла очень много отзывов о том, что все негативные или контроверсивные комментарии школа удаляет и старательно подчищает. Возможно, вам это кажется стратегически правильным решением и, как бывший владелец бизнеса, я даже могу с этим согласиться, но, как клиент, меня это отпугивает. Если бы я сделала такой ресерч до старта, то это стало бы причиной почему бы я не пришла. Хочется все той же честности и той открытости к фидбекам, о которой вы так часто нам говорили 3) я не поняла идею выпускного. Либо стоит добавить больше интертеймента и вовлеченности студентов, либо сделать это отдельным мероприятием для каждой группы. Приехать для того, чтобы получить диплом и сфотографироваться - как-то маловато для такого громкого анонса В общем, понравилась часть с проектной работой, понравилось презентовать проект (хотелось бы еще получить подробный фидбек как от преподавателя, так и от студентов), в лекциях есть полезная информация для ознакомления с работой бизнес-аналитика, понравились также ребята-администраторы. Благодарю за опыт.

Часті питання

  • Чим ваша Школа відрізняється від інших курсів? Чому слід обрати саме вашу Школу?

    З нашого боку буде не зовсім коректно говорити про мінуси або плюси наших конкурентів. Але ми точно можемо відзначити наші сильні сторони, які говорять самі за себе, а вибір завжди залишається тільки за вами:

    • ми намагаємося залучати до викладання тільки практикуючих фахівців з великим досвідом роботи у найбільших IT-компаніях міста;
    • ми робимо упор на практичні заняття і на найбільш актуальну інформацію та необхідний функціонал, який зараз затребуваний при працевлаштуванні;
    • всі заняття записуються на відео і відправляються нашим Студентам наступного дня, щоб вони могли повторно переглядати всі матеріали по курсу;
    • у багатьох наших курсів є додаткові бонусні заняття і вебінари, такі як: вебінари з адміністрування на Linux і по базах даних, безкоштовні заняття з профільної англійської мови, а також додаткові заняття з рекрутером і технічним фахівцем, щоб наші Студенти мали додаткову підготовку до подальшого працевлаштування;
    • всі наші класи комп'ютеризовані, і за кожним Студентом фіксується місце як в навчальному класі, так і в віддаленому особистому кабінеті (Learning Management System), де буде можливість переглядати всі необхідні матеріали по курсу і по завершенні навчання;
    • у всіх наших Студентів та Випускників є можливість брати участь в програмі Hillel EVO, яка абсолютно безкоштовно надає додаткову практику зі створення власного проекту і отримання досвіду роботи в команді з нашими Викладачами навіть після завершення курсів!
  • Теорія або практика? Чому приділяється більше часу на заняттях?

    Метою більшості курсів нашої Школи є можливість подальшого працевлаштування наших Студентів та Випускників. Тому ми робимо упор на опрацювання та вивчення практичних кейсів, найбільш актуальних на даний момент у роботі тієї чи іншої спеціальності IT-сфери. Безумовно, ми відводимо час на наших заняттях і на вивчення важливої теоретичної бази, яка також необхідна будь-якому фахівцеві. Але зазвичай у процентному співвідношенні теорії приділяється близько 30% часу заняття і 70% — практиці.

  • Де можна уточнити ціну навчання на курсах?

    Для того, щоб отримати інформацію про вартість того чи іншого курсу, а також задати інші додаткові питання, що стосуються навчання, ви можете:

    • заповнити заявку на безкоштовну консультацію;
    • заповнити заявку на запис на курс;
    • зателефонувати або написати нам на пошту.
  • Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?

    Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.

  • Ким працюють ваші Викладачі? Чи мають вони досвід викладання?

    Ми завжди дуже відповідально намагаємося підходити до питання підбору Викладачів у нашій Школі. Наші Викладачі — практикуючі фахівці в найбільших IT-компаніях міста. Також вони мають як досвід викладання в нашій Школі, так і досвід менторства за місцем їх професійної діяльності. У своїй манері навчання вони роблять упор на останні тенденції IT-ринку і виключно на свій особистий досвід для того, щоб наші Випускники мали найбільш затребувані знання і досвід роботи з конкретними кейсами.

Запит на консультацію

Залиште ваші контактні дані, і ми вам обов'язково зателефонуємо!

Обов'язково вкажіть ваше ім'я кирилицею

Обов'язково вкажіть email, за яким ми зможемо з вами зв'язатися

Обов'язково вкажіть телефон в міжнародному форматі

Школа працює з 10:00 до 21:00 по буднях і з 10:00 до 19:00 у вихідні дні (за київським часом, GMT + 2).

Відправлено

Придбати подарунковий сертифікат

Gift certificate background image Gift certificate background image