Курс 3D моделювання у Дніпрі
занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Цей курс проводиться у форматі дистанційного навчання.
занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Цей курс проводиться у форматі дистанційного навчання.
Курс 3D моделювання пропонує повний огляд основ моделювання та текстурування у відомому програмному забезпеченні Blender.
В рамках цього курсу ви ознайомитесь з основами інтерфейсу Blender та правилами топології. Ви навчитеся додавати об'єкти до сцени та працювати з їхньою деформацією. Крім того, будуть розглянуті методи оптимізації робочого простору та використання референсів. Курс також містить вивчення технік Low-poly та High-poly моделювання, UV-розгортання та текстурування за допомогою Substance Painter.
Навчіться створювати складні шейдинги та вдосконалювати рендеринг сцен у Blender.
створювати якісні 3D-моделі з використанням різних технік інструментів Blender
ефективно розгортати текстурні координати для моделей для подальшого текстурування
створювати складні та реалістичні матеріали для своїх сцен та поліпшувати якість рендерингу
реалізувати власні ідеї та концепції у створенні 3D-моделей та сцен
Знайомство с Blender
Інтерфейс Blender
Правила топології та структури
Додавання до сцени простих фігур
Пересування фігур у просторі та їх деформація
Налаштування робочого простору
Робота з вікном Layout,Outliner і системою колекцій
Способи додавання і використання референсів
Addon-ни і оптимізація роботи
PureRef
Low-poly моделювання
Принципи Low-poly моделювання
Модифікатори і принципи роботи з ними
Створення базової моделі
Додаткові інструменти для роботи з Low-poly
Етап дублювання і підготовки Low-poly
High-poly моделювання
High-poly моделювання і його принципи
Моделювання з використання (SDS)
Топологія у рамках High-poly моделювання
Додавання вторинної геометрії
Sculpting
Uv-розгортка
Етапи створення Uv-розгортки
Принципи створення і використання текстурних груп
Інструменти для Uv-розгортки
Пакування
Texel Density для чого потрібно і як його використати
Substance Painter
Substance Painter
Моделі для тестування
Запікання карти нормалей
Навігація та інтерфейс Substance Painter
Логіка та принципи роботи в Substance Painter
Експорт текстур
Shading та система нодів у Blender
Shader Editor
Логіка і принципи використання нодової системи
Імпорт і налаштування групи текстур з Substance Painter
Рендер та вдосконалення сцени
Render та Output в Properties
Налаштування камери та основи освітлення
Що таке HDRI карти та ознайомлення с Word Properties
Створення сцени з фінальним рендером
Дипломна робота
Вибір теми та розробка власної моделі
Оформлення профіля в ArtStation
В кінці курсу виконується дипломний проєкт.
Blender
3D modeling
Texturing and Rendering
Lighting
Як проходить навчання
Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі 3D моделювання?
Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі 3D моделювання.
Операційна система:
Процесор:
Оперативна пам'ять:
Видеокарта:
Пам'ять:
Місце на жорсткому диску:
Як працює оплата частинами?
Ми пропонуємо можливість розбити вартість курсу на щомісячні платежі до 12 частин за допомогою розстрочки у ПриватБанку, Монобанку ОщадБанку або ПУМБ. При цьому вам не потрібно сплачувати додаткові комісії або відсотки банкам, оскільки Школа оплачує цю комісію за вас.
Якщо ви бажаєте скористатись оплатою частинами, будь ласка, зверніться до нашого менеджера у будь-який зручний для вас спосіб.
Докладніше про оплату частинами у нашому матеріалі.
Ким працюють ваші Викладачі? Чи мають вони досвід викладання?
Ми завжди дуже відповідально намагаємося підходити до питання підбору Викладачів у нашій Школі. Наші Викладачі — практикуючі фахівці в найбільших IT-компаніях міста. Також вони мають як досвід викладання в нашій Школі, так і досвід менторства за місцем їх професійної діяльності. У своїй манері навчання вони роблять упор на останні тенденції IT-ринку і виключно на свій особистий досвід для того, щоб наші Випускники мали найбільш затребувані знання і досвід роботи з конкретними кейсами.
Як отримати максимальний бал за домашнє завдання на курсе 3D моделювання?
Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:
Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?
Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.
Як я можу сплатити за навчання?
Оплата провадиться через виставлення інвойсу на E-mail через сервіси LiqPay та Fondy.
Вступний тест
Тести можна проходити в будь-якому порядку і навіть не за один раз. Ви можете завжди продовжити проходження з будь-якого моменту.
Ще не проходили
Ще не проходили
Вступний тест
Не переживайте, це тест не вимагає від вас якихось спеціальних знань у предметі, для його проходження буде достатньо знань базової комп'ютерної грамотності.
Тест складається з 15 питань по одному балу, для проходження тесту необхідно набрати 8 балів.
вступний тест
Вступний тест